最近的女王(reign)在電視上開播了,大家應該很好奇片頭曲吧?

這首歌真的跟平常大家再聽得不一樣對吧?完全就是不一樣的感覺ˊˇˋ

歌詞:

They all need somthing to hold on to 

They all mean well

Pay your respect to society giving me hell

他們都需要藉由事物來扶持

當然要是好事

你對於社會的尊重讓我吃盡了苦頭

You could nver feel my story

It's all you know

You could nver feel my story

It's all you know

你永遠都不懂我的故事

你只知道這

你永遠都不懂我的故事

你只知道這些

May you're dreams come to reality

If all else fails

Give up,we need the company

Let's drink to your health

希望你的夢想成真

如果所有都失敗了

放棄吧,我們需要盟友

我們來為你的健康乾杯

 

You could nver feel my story

 

It's all you know

 

You could nver feel my story

 

It's all you know

 

你永遠都不懂我的故事

 

你知道這些

 

你永遠都不懂我的故事

 

你知道這些

 

I will not fold

She's in control

I will not fold

She's in control of everyone and everything

我不會失敗

她控制著一切

我不會失敗

她控制著所有人和所有事

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    *Mia* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()