暢銷小說「紙上城市」的電影就快上映囉

女主角是我最愛的Cara Delevinge

當然還有她的兔子(我想當那隻兔子XDD

電影預告:

大家應該都很期待吧WW8月上映喔~

MV:

歌詞:

Smile, the worst is yet to come
We'll be lucky if we ever see the sun
Got nowhere to go, we could be here for a while
But the future is forgiven, so smile

笑一個,這不是最糟糕的

若我們夠幸運,我們將會看到明日的陽光

無處可去,我們可以再這呆一會兒

別擔心未來,笑一個

We're trying so hard to get it all right
But only feel lonely at the end of the night
And I wanna be somewhere away from this place
Yeah, somewhere just a little closer to grace

我們努力的將一切導向正軌

但總是在夜晚感到孤單

我想遠走高飛,遠離這裡

去一個更美好的地方

I'll smile, the worst is yet to come
We'll be lucky if we ever see the sun
Got nowhere to go, we could be here for a while
But the future is forgiven, so smile
Smile

我會微笑,這不是最糟糕的

 

若我們夠幸運,我們將會看到明日的陽光

 

無處可去,我們可以再這呆一會兒

 

別擔心未來,笑一個

笑吧

 

Well, call me loser, call me thief
Tell me I'm special when you spit at me
'Cause I don't wanna be lonely, I wanna be loved
And I want you to hold me like I'm the only one

你可以叫我輸家,小偷

只要你在你數落我時告訴我我是特別的

因為我不想單獨一人,我想要被愛

我想要你留住我,就像我是你的唯一

I'll smile, the worst is yet to come
We'll be lucky if we ever see the sun
Got nowhere to go, we could be here for a while
But the future is forgiven, so smile
Smile

我會微笑,這不是最糟糕的

若我們夠幸運,我們將會看到明日的陽光

無處可去,我們可以再這呆一會兒

別擔心未來,笑一個

笑吧

And time will eventually knock on my door
And tell me I'm not needed around anymore
But he'll hold me so close at the end of the day
When I'm quiet I can nearly hear him say

時間終究會找上門來

告訴我,我不再被愛

但他會在夜晚緊緊抱住我

我安靜的聽得到他低聲訴說的一切

Smile, the worst is yet to come
We'll be lucky if we ever see the sun
Got nowhere to turn, and we've got nothing but time
But the future is forever, the future is forever, so smile, so smile, so smile

我會微笑,這不是最糟糕的

若我們夠幸運,我們將會看到明日的陽光

沒有其他選擇,我們剩下的只有時間

但未來的事物不會消失,未來一等著我們,所以笑吧,笑吧,笑吧

Smile, the worst is yet to come
We'll be lucky if we ever see the sun

我會微笑,這不是最糟糕的

若我們夠幸運,我們將會看到明日的陽光


是說更美好的地方是指紙上城市嗎?

 

 

看電影之前先看看小說充飢吧XDD

 

 

看心得請點

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    *Mia* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()