翻譯:

(並非逐字逐句翻譯)

All you want

All you need

I could be your anything

Tell me girl what you need

所有你渴望的事物

所有你需要的事物

我足以成為你的一切

所以呀,女孩!告訴我你的需求!

 

Honest eyes, modest skies

You know where I'll be tonight

Tell me girl what you need

甜蜜般的雙眼,端莊的衣著

你知道我今晚會在哪

所以呀,女孩!告訴我你的需求!

 

Cause I'll be waiting for you

Trying just to get through

Tell me what to do

Just tell me what to do

因為我將會等待著你

試圖排除其他障礙

告訴我要怎麼做

就只要告訴我怎麼做

 

And I've been up the whole night

Trying to get my head right

No matter what I do

All I want is you

我整晚都醒著

試著釐清思緒

不管我做了甚麼事

我想要的就是你

 

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

喔,我想要你

喔,親愛的,我需要你

喔,我滿腦子都是你

喔,親愛的,你是我的一切

 

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

喔,我想要你

喔,親愛的,我需要你

喔,我滿腦子都是你

喔,親愛的,你是我的一切

 

What's the play in this game

Tell me if you feel the same

Do you care either way

這場遊戲的規則是甚麼?

告訴我你也有相同的感受

你在乎嗎?

 

You can't fight what feels right

I can see it in your eyes

Say what you want to say

你不能否認你的感覺

我可以從妳的眼中看到

說出你的真心話吧

 

Cause I'll be waiting for you

Trying just to get through

Tell me what to do

Just tell me what to do

我整晚都醒著

試著釐清思緒

不管我做了甚麼事

我想要的就是你

 

And I've been up the whole night

Trying to get my head right

No matter what I do

All I want is you

我整晚都醒著

試著釐清思緒

不管我做了甚麼事

我想要的就是你

 

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

喔,我想要你

喔,親愛的,我需要你

喔,我滿腦子都是你

喔,親愛的,你是我的一切

 

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

喔,我想要你

喔,親愛的,我需要你

喔,我滿腦子都是你

喔,親愛的,你是我的一切

 

(Darling, darling, darling, darling)

All I want is you

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

Oh how I want ya

Oh how I need ya darling

how I, how I want ya

how I, how I need ya

how I, how I want ya

how I, how I need ya

(親愛的,親愛的,親愛的,親愛的)

我想要的就只有你

喔,我想要你

喔,親愛的,我需要你

喔,我滿腦子都是你

喔,親愛的,你是我的一切

我是如何,如何的想要你

我是那麼,那麼的想要你

我是如何,如何的想要你

我是那麼,那麼的想要你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    *Mia* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()